حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

من تمام دغدغه ام اینه که باعث افزایش تقاضا برای کالای تولید ملی بشم. در این مقطع نگرانی کمتری برای کیفیت کالاهای ایرانی یا قیمت اون ها دارم. باور من اینه که افزایش تقاضا به صورت طبیعی باعث افزایش کیفیت و کاهش قیمت کالای ایرانی میشه. این افزایش کیفیت و کاهش قیمت از سه طریق اتفاق میوفته:


افزایش تقاضا برای کالای ایرانی


1- رقایت بیشتر (Competition) : افزایش تقاضا برای کالای تولید ملی جذابیت تولید رو برای فعالان اقتصادی افزایش میده. افراد بیشتری به این حوزه ورود می کنن. این یعنی رقابت بیشتر. رقابت بیشتر یعنی افزایش کیفیت یا کاهش قیمت محصول نهایی.

2- بودجه تحقیق و توسعه (R & D) : افزایش تقاضا برای کالای ایرانی یعنی فروش بیشتر تولید کننده ها. این فروش بیشتر  ،  نقدینگی لازم رو برای سرمایه گذاری بیشتر در بحث تحقیق و توسعه به تولید کننده ها میده. تحقیق و توسعه بیشتر یعنی افزایش کیفیت یا کاهش قیمت محصول نهایی.

3- مزیت مقیاس (Economies of Scale) : افزایش تقاضا برای کالای تولید ملی موجب افزایش کمی تولید میشه. افزایش کمی تولید به صورت طبیعی باعث کاهش قیمت تمام شده خواهد شد.



بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی