حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تصویری از وزیر نوسازی صنعتی (Industrial Renewal) کشور فرانسه بر روی مجله ی Le Parisien (پاریسی) در اکتبر 2012

متن زیر عکس : ساخته شده در فرانسه، او به آن باور دارد، امتحان خود را پس داده است

لباسی که بر تن دارد: این لباس Breton نامیده می شود. لباسی است که در سال 1858 به عنوان یونیفرم جدید نیروی دریایی فرانسه معرفی شد. بعدها به عنوان نماد افراد فرانسوی شناخته شد. این لباس از برند فرانسوی Armor-Lux می باشد.

ساعتی که بر دست دارد: این ساعت از برند فرانسوی Herbelin می باشد.

مخلوطکنی که در دست دارد: از برند فرانسوی Moulinex می باشد.


وزیر نوسازی صنایع فرانسه


وزیر نوسازی صنعتی فرانسه-Arnaud Montebourg

Le Pariesen Magazine

Made in France, He believes in it, It has been tested

Breton Shirt

Armor-Lux

Herbelin

Moulinex


بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی